Journey 2013 to Bangkok, Thailand.

Assalamu'alaikum warga blogger...

Kali ni nk bercerita tentang trip ke Bangkok, Thailand. Dah lame dah x update blog. Buzy memanjang. Sebab sekarang ni saya buat bisness Herbalife.. Jdi sambil2 pergi event EXTRAVAGANZA di Bangkok, Thailand, saya amik kesempatan melancong di Bangkok.. Seronok rupe nye kat Bangkok.. Cume...kat sane susah nk jumpa makanan halal..kebanyakan dorg jual makanan non-halal. Ape pn kat sane memang best sgt3. 

Jd, sape2 nk tahu mengenai Herbalife,
utk sihat. boleh la cari saya Cik Ema. email: zaimahaniannazzieqqah@gmail.com

Orang kate penyakit ni lebih baik cegah daripada mengubati..saya org muda dah fikir tentang kesihatan sy..ANDA??? boleh hubungi sy juga menerusi hp no. 012-7954306. Sekadar tanya pn boleh contact. Sy membantu anda sihat.,,.

Ni serba sedikit gambar yg ambik sepanjang saya berada ni Bangkok, Thailand. bersama rakan2 setugas yg pergi menimba ilmu dan org tersayang.., Muhammad Saiful bin Nordin
Passport me and him
Tiket flight ke Bangkok. Economy class je. To berbaloi. Sebab makanan disediakan dan sedap..
Ni la flight yg aku naik utk ke sana.
Company Herbalife, Thailand.
Kami berada di dalam company Herbalife yg hebat

FIVE STAR ASIA HOTEL, stay here for 6 days 5 night.
With him, Saiful. enjoy journey.
Sawadikhap..:)
With my team members.
Ni la event yg aku join. gler2 nye event.
Dekat sane benda ni panggil Tuk-tuk..dy macam terksi..tp pun macam peleset bile laju..tp best naik bnde ni..pusing2 kota..

Okla..sampai sini je picture yg dapat sy update.. Sekiranya nk tahu lebih lanjut mengenai minuman kesihatn ni..,, boleh la hubungi saya.. saya cube bantu org utk sihat,.,. CEGAH LEBIH BAIK DRPD MENGUBATI..
Wassalamu'alaikum w.b.t