LAWATAN KE PERAK

Salam semua,aq update blog nie mse kt sek.skrg nie aq tg mnduduki bengkel ICT kt sek.pnt gle lau korg nk tau,.bru je smpai JB kol8 lebih mlm td.hrnie nk kne dtg sek lak..xdtg kang xdpt sijil n ilmu.,.,nk xnk pksekan diri bangkit dari tmpt tdo n berangkat ke sek dihtr fizi..Aq nk cte psl pngalaman aq kt perak nie..Hr Ahad mlm lepas, 28 Mei, 11.45mlm, rombongan pengawas berlepas dr JB ke Perak.tp berhenti d stesen KL Central pd pkul 6.30pg untuk solat subuh dan tukar train..
Sepanjang perjalanan ke perak.(Berhenti tok makan)..

Mse kt KL Central rmai yang xmndi..adoy,slese ke ekh mreka tahan JB ke KL.smbung lg KL ke Perak..hm,xpela.ap pn aq smpai2 je kt KL Central je aq mndi dlu.cz da xslese..", bucuk2.aq pn g toilet tok mndi.after mndi,aq solat Subuh..then g cai mam..nek smpai foodcourt xde bnde yang sedap.so,aq pn grk la KFC gn ruzi beli set b1st..berbaloi la jgk dgn berbekalkan RM3 yang ckgu bg,tmbah wet aq sket dptla mkn knyg sket..cai2 to4 xde lak..tpakse la menahan tgn yang gatal nk men msg nie..

Tbe je kt stesen ketapi kt perak je ktorg posing sblm nek bas yng da lme tggu rmbongan ktorg smpai sne..lepas letak brg kt 'bonet' bas,bas bergerak ke kellie's castle..ape bnd 2?hm..nie nk gtau la nie.mse dlm bas aq la org yang paling nyenyak tdo.cz yang len memekak lg,aq da pengsan da.", mklmla..btol2 tavel katekan..bru je blk dr batu layar.da sambong ke perak lak..Kellie's castle 2 lbih kurg mcm tmpt bersejarah la.tp da terbiar juz tok tatapan pelawat mcm ktorg..nie la gmber kt kellie's castle.",


Lepas 2 ktorg bergerak ke gua tempurung..mse kt gua tempurung la pling mnyeronokkan w'pn korg yang xg 2 xtau ape yang best kt sne..sbenarnye,gua tempurung 2 bkn skdar nme je pelik.tp kt dlm gua 2 lg pelik..mcm2 bentuk binatang n bnde2 lain yang blh nmpk kt dlm gua bile suluh kt dinding gua 2 antaranya seorang perempuan sedang mencangkung membersihkan rambutnya n seekor monyet sedang memandu..memang kelihatan sungguh bentuknye pd dinding gua tsebut..hm.

Nie hari ke2 kt Common War Wealth..Smthing like this la ejaan nye..", lupe lak..